زنان ؛ پیشقراولان مبارزه فرهنگی

عفاف در اسلام امری اصالی و و وجوب پوشش حکمی آلی و برای تامین عفت و پاکدامنی جامعه است. پوشش باید ابزار حفظ عفاف باشد نه آن که تبلیغ پوشش به اشاعه بی‌عفتی و لج‌بازی با دین منجر شود. هر گونه خشونتی در این امر ضمن آسیب رساندن به جامعه زنان، به آسیب فرهنگی در تمامی زاویای فرهنگی جامعه می‌انجامد؛ زیرا همواره دختران جوان در تمامی جوامع، به عنوان پیشقراول اردوگاه دنیای کفر و لیرالیسم عمل کرده و آنان هر جامعه‌ای را با ابزار قرار دادن دختران جوان و ترویج فساد از ناحیه آنان که مورد تمایل نفس و خواسته‌های شهوانی است و بسیار راحت‌تر از حفظ عفت و پاکدامنی است به جبهه اهل ایمان یورش برده و چنان بر اباحه‌گری و دهن‌کجی به دیانت و معنویت سرمایه‌گذاری کرده که به جای اباحه‌گری در پوشش، اباحه‌گری در عفت و غیرت و ترویج سکس‌های متنوع گروهی را دامن زده است. اردوگاه دشمن در این ناحیه هم کار علمی و روانی انجام می‌دهد و هم کار عملی با بودجه‌های بسیار کلان و زمینه‌های تحقیقی دانشگاهی و سایت‌های فراوان اینترنتی و ماهواره‌ای برای آن تدارک دیده است. امروزه زن‌ها در فیلم‌های سکسی غرب همه عریان هستند و بی‌حیایی را به اوج رسانده‌اند، اما مردها بیش‌تر نیمه عریان می‌باشند و اندکی حیا را پاس می‌دارند. این فیلم‌ها با مطالعه و با پشتیبانی دولت‌های استکباری تهیه و پخش می‌گردد و تولید آن سیستماتیک و دارای آیین‌نامه است، اما نمایش چنین بی حیایی‌هایی از چه چیزی حکایت دارد؟

از هجمه فرهنگی غرب گفتیم و این یک روی سکه نامیمون گفته شده است و سوی دیگر آن این است که هر گونه نظریه‌پردازی در این امور در زیست محیط ما که هم پرتپش است و هم کارها شتابزده انجام می‌شود، بسیار سخت است؛ به‌ویژه اگر امنیت نظریه‌پردازان تامین نشود و نظریه‌پرداز خود را در جنگی مغلوبه ببیند، آن هم در محیطی که پوشش‌های غیر دینی در انظار عمومی است و پارتی‌های پنهانی و پارتیزانی در جای دیگر و هجمه‌ها از همه سوست.

امروزه، دنیای غرب همه موجودی باطل خویش را بیرون آورده و تمامی دنیا را با سکس و خشونت که ارمغان فرهنگ خود است پر کرده است و در اندیشه تسخیر فرهنگ دنیا می‌باشد؛ در حالی که دین‌مداران نیز باید تمام دارایی خویش را که دین به آنان عطا نموده است به میدان آورند. اگر آنان لباس‌های جلف را به سراسر دنیا کشانیده‌اند و عریانی را ترویج می‌دهند، دین‌مداران باید پوشش اسلامی متنوع و در هزاران مدل و رنگ را در اختیار زنان قرار دهند و نیز زنان باید بتوانند در عین حال که مومن، نجیب و آبرومند باشند، زمینه فعالیت اجتماعی بیابند و این امر محالی نیست و معصیت، بی‌غیرتی و بی دینی و بی عفتی است که بد و ناشایست است.

مطالب مرتبط